خرید کابل تخت نایلونی

سیم تخت دو رشته سیمیا Simia double strand flat wire

خرید کابل تخت نایلونی در مقاطع مختلف و انواع سیم ها و کابل های برند سیمیا با کیفیت ایرانی را با قیمت مصوب و مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی یا استعلام قیمت در متراژ بالا، با شماره های پایین این سایت تماس حاصل فرمایید. برای مشاهده دیگر محصولات این شرکت خرید و مطالعه مشخصات فنی به دسته سیم و کابل ساختمانی مراجعه فرمایید

کابل تخت چیست و چه کاربردی دارد؟

کابل تخت یکی از انواع کابل برق است که در آسانسورها، جرثقیل ها، شبکه های توزیع، نوار نقاله، خطوط تولید و صنایع پتروشیمی مورد استفاده قرار می گیرد. این کابل ها از رشته های سیم تشکیل شده اند که به صورت نواری و خطی کنار هم قرار گرفته اند و ظاهری مستطیلی شکل به وجود آورده اند.

این کابل ها در انعطاف پذیری بالا، شعاع خمش کم و تنوع زیاد به بازار عرضه می شوند. کابل های تخت همانند کابل گرد گونه ای رایج از کابل ها در صنعت برق هستند. این کابل ها تفاوت ها و شباهت هایی با یکدیگر دارند. به همین علت هیچ کدام جایگزین دیگری نشده اند و از هر دو نوع کابل در صنعت برق استفاده می شود.

خرید کابل تخت نایلونی در مقاطع مختلف و انواع سیم ها و کابل های برند سیمیا

سیم تخت دو رشته 2.5×2 سیمیا

اگر قصد دارید برای مجموعه خود کابل تخت خریداری کنید از پیج سیم دو رشته افشان سیمیا دیدن فرمایید

خرید کابل تخت نایلونی در مقاطع مختلف و انواع سیم ها و کابل های برند سیمیا

سیم و کابل چه تفاوت هایی با هم دارند؟
اصطلاحات سیم و کابل، هر دو برای ارتباطات و انتقال انرژی استفاده می‌شوند، اما در واقع دو مفهوم متفاوت هستند. سیم به مفهوم یک رشته بلند از مواد رسانا است که برای انتقال برق یا اطلاعات به کار می‌رود. سیم معمولاً از یک ماده رسانا مثل مس یا آلومینیوم تشکیل شده و می‌تواند دارای یک رشته تک مفتوله باشد. کابل از دو یا چند سیم که با یکدیگر توأم شده‌اند و یا در یک پوشش مشترک قرار گرفته‌اند تشکیل شده است. کابل به‌طور کلی شامل موادی مانند سیم‌های رسانا، پوسته‌ها، عایق‌ها، لایه‌های فویل و مواد محافظتی دیگر است که در کنار هم به منظور حفاظت و انتقال داده‌ها و انرژی استفاده می‌شوند. کابل‌ها معمولاً برای ارتباطات شبکه، تلفن، اینترنت، تلویزیون، امنیت، راهبند، برق، و غیره استفاده می‌شوند.

فروشگاه کالای برق عقیقی به عنوان نماینده فروش محصولات سیمیا، انواع سیم ها و کابل های این برند

اجزاء تشکیل دهنده هر تابلو برق

خرید کابل تخت نایلونی در مقاطع مختلف و انواع سیم ها و کابل های برند سیمیا