فروشگاه اینترنتی کالای برق صنعتی و ساختمانی

فروشگاه برق صنعتی

فروشگاه کالای برق صنعتی و ساختمانی

فروشگاه کالای برق صنعتی و ساختمانی

خرید همه کالاها در این سایت با قیمت پایین تراز بازار تهران ( لاله زار ) ، سایتهای مشابه و همکار و در بیشتر کالاها حتی پایین تراز قیمت تولیدکننده محصول می باشد.

فروشگاه کالای برق صنعتی و ساختمانی مجموعه اي کامل و جامع در زمينه کالاها و تجهيزات برق و روشنايي ساختمانی است که در بستر اينترنت و تحت حمايت فروشگاه برق عقیق که سابقه حدود40 سال فعاليت در عرضه لوازم برق صنعتی و روشنایی ، طراحی و مونتاژ تابلوهای فرمان، قدرت، خازن، PLC ، راه اندازی دستگاه و ماشین آلات صنعتی را دارا میباشد فعالیت مي کند. اين فروشگاه با ارائه محصولات با کيفيت و قيمت مناسب توانسته است جايگاه ويژه اي را در ميان مصرف کنندگان به دست آورد
جهت دسترسی مستقیم به دسته بندی محصولات از لینک زیر استفاده فرمایید

شما سروران گرامی ، مدیران و مهندسین محترم دعوت می نماییم جهت بازدید از محصولات و مقایسه قیمتها از طریق لینک ذیل اقدام فرمایید

فروشگاه کالای برق صنعتی و ساختمانی

 

 

عقیق الکتریک دارای پروانه کسب و شناسه صنفی به شماره 0345179706 و نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و به عنوان برگزیده بسیاری از مراجع و نهادهای ذی‏ربط، دارای کلیه مجوزهای رسمی مورد نیاز برای فعالیت در این حوزه است‏ .همچنین، عقیق الکتریک در آینده با توجه به استقبال چشمگیر کاربران و مشتریان خود، پرمخاطب‏‏‏‌ترین و پربازدیدترین وب‏ سایت تجاری در حوزه صنعت برق خواهد شد. (به استناد آمارهای منتشر شده در مراجع آماری مانند Alexa)

نمایندگی فروش سیم و کابل سیمیا

فروش انواع کابل مخابراتی – کابل شبکه – کابل کواکسیال – کابل فیبرنوری – کابل خشک – کابل افشان – کابل آلومینیوم – کابل مس – کابل خودنگهدار – کابل زمینی – کابل مفتول – کابل تلفنی – کابل آنتن – کابل کولری – کابل آیفونی – کابل کنترل – کابل فرمان – کابل شیلددار – کابل زوجی

نمایندگی سیم و کابل سیمیا
نمایندگی سیم و کابل سیمیا

 

تجهیزات فرمان و کلید زنی

یکی از اساسی ترین تجهیزاتی که در برق صنعتی به کار می روند، تجهیزات فرمان و کلید زنی هستند که کاربرد اصلی آن شامل: قطع و وصل مدار، فرمان روشن و خاموش شدن در وسایل برقی صنعتی مثل الکتروموتور ها، ترانس ها و دیگر عملگر های صنعتی که با برق کار می کنند، است. از جمله تجهیزات کلید زنی برق صنعتی می شود ( کلید گردان یک‌طرفه – کلید گردان دوطرفه – کلید گردان تکفاز – کلید گردان سه فاز – کلید گردان ستاره‌ای – کلید گردان دالاندر – کلید گردان ولتمتر – کلید گردان آمپرمتر ) را نام برد. برای آشنایی بیشتر با این تجهیز، به بخش کلیدهای اتوماتیک و گردان مراجعه فرمایید.

کنتاکتور

کنتاکتور وسیله ای الکترومکانیکی است که با یک فرمان الکتریکی به قطع و وصل کردن عملگرهای الکتریکی مثل الکتروموتورها می پردازد. برای آشنایی بیشتر با این تجهیز، به بخش کنتاکتور مراجعه فرمایید.

رله

رله ها نوعی کلید الکتریکی با سرعت بالا تر نسبت به کنتاکتورها هستند که با فعال شدن آن یک کلید را باز و یک کلید را بسته می کند. رله ها انواع مختلفی دارند که به صورت های مکانیکی، مغناطیسی، الکترونیکی، حرارتی و … است. برای آشنایی بیشتر با این تجهیز، به بخش رله های صنعتی و ساختمانی  مراجعه فرمایید.

تجهیزات حفاظتی

یکی از مهم ترین بخش های برق صنعتی حفاظت تجهیزات الکتریکی در برابر مواردی همچون اضافه بار، اضافه جریان، اتصال کوتاه، دوفاز شدن تجهیزات سه فاز، جریان نشتی و … است که برای جلوگیری از این موارد و به وجود آمدن خسارت های مالی یا جانی از این تجهیزات استفاده می کنند. از جمله تجهیزات حافظتی برق صنعتی می توان فیوزها، کلیدهای مینیاتوری (MCB)، کلید اتوماتیک (MCCB)، رله ی اضافه بار حرارتی (بیمتال)، کلید حرارتی، رله کنترل فاز، کلید محافظ جان (نشتی جریان) را نام برد.

فیوز و کلید مینیاتوری

فیوز قطعه ای است که مدار را در برابر جریان بیشتر از مقدار نامی محافظت و جریان مدار را قطع می کند. کلید مینیاتوری تجهیزیست الکترومکانیکی که مدار را در برابر اضافه جریان و اتصال کوتاه محافظت می کند.برای آشنایی بیشتر با این تجهیز، به بخش فیوز مینیاتوری و محافظ جان مراجعه فرمایید.

کلید اتوماتیک و رله اضافه بار حرارتی (بیمتال)

یکی از رایج‌ترین تجهیزات حفاظتی است که در صنعت برق مورد استفاده قرار میگیرد و به صورت سری در مدار الکتروموتور قرار می‌گیرد و برای حفاظت از آن در مقابل اضافه‌ بار استفاده می‌شود. کلید حرارتی تجهیزی است که هم کارایی کلید مینیاتوری و هم رله اضافه بار (بیمتال) را دارد و از الکتروموتورها در برابر اضافه جریان و اضافه بار محافظت می کند.برای آشنایی بیشتر با این تجهیز، به بخش کلید اتوماتیک فیکس هیوندا و کلید اتوماتیک اشنایدر مراجعه فرمایید.

رله کنترل فاز

این وسیله از الکتروموتور در برابر اختلالات ولتاژ و جریان محافظت می کند و در صورت قطع یکی از فازها مدار فرمان را قطع می کند. برای آشنایی بیشتر با این تجهیز، به بخش رله کنترل بار جریان میکرومکس مراجعه فرمایید.

ساخت تابلو برق

تابلو برق یک محفظه فلزی است که تجهیزات الکتریکی گوناگونی درون آن قرار می گیرد. وظیفه اصلی تابلو های برق، کنترل انرژی الکتریکی، حفاظت از سایر دستگاه ها و تجهیزات و کنترل ایمن و ساده سیستم برق یک مجتمع می باشد. ساخت تابلو برق نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد. بدین منظور ضروری است که گروهی متشکل از مهندسین خبره برق در بخش طراحی و نقشه کشی فعالیت نمایند. همچنین در خط تولید تکنسین های فنی مجرب نسبت به ساخت قطعات اقدام کنند. در نهایت به منظور مونتاژ و تست کارایی و ایمنی، وجود کارشناسان کنترل کیفیت اهمیت بالایی دارد. برای آشنایی بیشتر با این تجهیز، به بخش تجهیزات مونتاژ تابلوی برق مراجعه فرمایید.

فروشگاه کالای برق صنعتی و ساختمانی

طراحی، اجرا، تولید محتوا، برندینگ، رپورتاژ و خدمات پشتیبانی این سایت توسط پردیس فایل انجام گردیده است

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک فرمایید  )

پاسخ بدهید